Wanneer we op Keizersberg onze zomerBBQ houden, is het goed weer. Dat is al jaren zo, en ook dit jaar scheen de zon feestelijk. Jullie waren met velen present. Het was weer bijzonder gezellig.
Dank voor jullie komst!
Dank aan Rudi, Kasper & Johan, onze bakkers van dienst, die voor een lekker stukje vlees zorgden.
Geniet hier nog even na!